روشنـــــــا

برتاب و بتاب

روشنـــــــا

برتاب و بتاب

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

پنج +یک

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ق.ظ

بسم رب الحسین 


"پنج تن " را رها کردند و 
چسبیدند به ۱+۵ !
 قبل تر ها 
حسین علیه السلام را رها کردند و 
چسبیدن به یزیدی ها !
می دانید ؟ آخر آن روز ها هم ،
ارزش ها ، عوضی شده بود !
وقتی وفاداری،
امل بازی شده بود
و خیانت ، با کلاسی ...

وَأَوْفُوا بِعَهْدِ اللَّهِ إِذَا عَاهَدْتُمْ وَلَا تَنْقُضُوا الْأَیْمَانَ بَعْدَ تَوْکِیدِهَا وَقَدْ جَعَلْتُمُ اللَّهَ عَلَیْکُمْ کَفِیلًا إِنَّ اللَّهَ یَعْلَمُ مَا تَفْعَلُونَ 
و چون با خدا پیمان بستید به پیمان خود وفا کنید و سوگندهاى [خود را] پس از استوار کردن آنها مشکنید با اینکه خدا را بر خود ضامن [و گواه] قرار داده‏ اید زیرا خدا آنچه را انجام مى‏ دهید مى‏ داند .
آیه 91 سوره مبارکه نحل 

نظرات  (۲)

۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۴ ....جلیس العقل ....
دوست من این سخن شما نادرست است؛ یعنی امام حسن علیه السلام که با معاویه بیعت کردند)این یعنی چون اویی با معاویه بیعت می کند!!! خیر صلح امام مجتبی علیه السلام دلیل بر این نیست ایشان اسلام و پیامبر را رها نموده اند بلکه شرایط چنین اقتضایی داشت؛ همینطور ممکن است طرفداران برجام استدلال کنند.
پاسخ:
سلام دوست عزیز .سپاسگزارم از توجهتون 
حرف شما کاملا درسته 
مشکل روحیه سازش با دشمن و عدم تبعیت از فرمایشات رهبری است. ایشان قبل از مذاکرات برجام فرمودن ما در شرایط بدر و خیبر هستیم . مشکل بصیرت نداشتن است . وگرنه که امام خمینی هم قطعنامه رو قبول کرد. صلح امام حسن علیه السلام هم بنابردلایلی روشن بود که به نفع شیعیان در آن شرایط بود . 
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۷ ....جلیس العقل ....
با عرض تحیت
گمان نمی کنم مسئله چنین باشد؛ چرا که همانها معتقدند که  5 به علاوه یک با پنج تن آل عبا قابل جمع است و منافاتی با هم ندارند.

پاسخ:
سلام سپاسگزارم 
 اباعبدلله علیه السلام فرمود :چون منی با چون یزیدی بیعت نمی کند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">