روشنـــــــا

برتاب و بتاب

روشنـــــــا

برتاب و بتاب

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

اول خودت ، دوم کسی !

پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ

هوالحق 

مخاطبان خاص روشنا 

سلام


من اگر از شما صداقت و صمیمت می خواهم، 

اول باید خودم با شما صادق و صمیمی باشم ...

بزرگ علوی در کتاب «چشم هایش »




نظرات  (۳)

کلا توی همه صفت ها همینه .
من اگر می خوام همه با من مهربون باشن اول باید خودم با بقیه مهربون باشم .
اگر بخوام کسی به من دروغ نگه اول باید خودم دروغ نگم
ولی الان جامعه ما زیادی به هم خورده
سلام
عیدتون مبارک
اصلش همینه
آدمی که صادق نیست، نمی تونه به کسی اعتماد بکنه و همیشه مضطربه
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">